Translate all reviews into English
View original reviews
Tino
April 9, 2021
5
Wrote the following about Devine D-400 2x 200W (8-Ohm) Class-D Amplifier
Excelente producto
Chris
June 29, 2020
4
Wrote the following about Devine D-400 2x 200W (8-Ohm) Class-D Amplifier
Satisfait du produit de bon qualité, testé quelques heures, rien nest à signalé pour linstant, puissance correcte, fonctionnant également en « mode bridge en speakon » ce qui peut-être un avantage en cas de besoin, attention a bien le laissé ventilé. Un bon produit, je recommande.
Gerard M.
January 9, 2020
5
Wrote the following about Devine D-400 2x 200W (8-Ohm) Class-D Amplifier
Goede versterker voor deze prijs! hij maakt inderdaad wat lawaai bij de ventilatoren. Echter wanneer die in een case is ingebouwd merk ik het niet.
Excellent
December 18, 2019
4
Wrote the following about Devine D-400 2x 200W (8-Ohm) Class-D Amplifier
Cette ampli est très bien la qualité de fabrication est au rendez-vous la puissance aussi je le trouve excellent pour mon utilisation qui est de sonorisée des spectacles, soirée , et autre et pour le coup je suis agréablement surpris
Jelle H.
May 3, 2019
1
Wrote the following about Devine D-400 2x 200W (8-Ohm) Class-D Amplifier
Hele slechte aankoop.
Allereerst maakte de ventilator een gigantisch kabaal wanneer hij aanstond. Daarnaast viel dit model regelmatig uit en liet dan een harde knal door de boxen horen. Na een paar weken teruggestuurd voor reparatie. Toen we hem terugkregen ging hij uberhaupt niet meer aan. Nogmaals teruggestuurd en nu voor de tweede keer retour. De boxen laten nu een hard knetterend geluid horen als ze aangesloten zijn aan de versterker, wat we bij geen enkele andere versterker hebben gehad wanneer die op dezelfde manier is aangesloten.
Los van de slechte reparatie en service is deze versterker niet aan te raden. Als dit model twee keer defect teruggestuurd is na een reparatie kan het niet anders dan dat hij extreem onbetrouwbaar is. Weggegooid geld.
zigge z.
June 28, 2017
4
Wrote the following about Devine D-400 2x 200W (8-Ohm) Class-D Amplifier
Hallo,
Na het niet leverbaar zijn van mijn eerdere keus, een behringer versterker, deze telefonisch besteld.
Hij werd netjes de volgde dag geleverd, super service zoals altijd.
De versterker zelf voelt degelijk aan, ziet er niet verkeerd uit en doet wat hij moet doen.
het enige minpunt wat ik zo kon opmerken is het gezoem dat de ventilatoren maken om de versterker te koelen maar aangezien dit voormij niet hinderlijk is vind ik het al met al een topding.
mvg,
zigge